Team

Customer success

Connect

Kundkontakt och samarbete

Customer success-teamets jobb är att ta hand om alla våra kunder. Detta sker till stor del ute på plats hos kunderna där vi varvar utbildningar för kundserviceteam med business reviews, avstämningar och uppstarter tillsammans med ledningsgrupper eller teamleads. Är vi inte ute och träffar våra kunder så sitter vi ofta tillsammans, byter erfarenheter och spånar idéer för hur vi kan bli bättre, växa smartare och ge våra kunder ännu bättre service. En gång i månaden lämnar vi kontoret och har workshops och strategiarbete hemma hos någon av oss i teamet och det är inte helt ovanligt att vi lagar mat och tar ett glas vin tillsammans.  


Omväxling ger roliga dagar

Vår viktigaste uppgift på Kundo är att se till att våra kunder får ut värde av våra produkter och trivs med oss som samarbetspartner. Detta gör vi främst genom personliga möten men också via telefon och mail. Utöver det arrangerar vi även flera event för våra kunder där de får chansen att lära känna varandra, byta erfarenheter och lära sig mer, både om kundservice och om våra produkter. Det är högt, lågt och framför allt omväxlande där ingen dag är den andra lik, precis som vi gillar det! 


Att vara CSM hos oss

Med andra ord, för att trivas som Customer Success Manager måste du älska att göra många saker samtidigt, kunna hantera olika typer av människor och drivas av att se lösningar där andra ser problem. Om du dessutom vill vara med och bygga Sveriges bästa Customer Success Team, älskar god mat, Netflixserier och dansar hellre än bra passar du perfekt med oss!

Vi är Kundo

Kundo startade som ett hobbyprojekt när fyra webbutvecklare började utveckla den produkt som idag heter Kundo Forum under ett hackaton på spahotellet Yasuragi utanför Stockholm. Ett projekt som kördes vid sidan av ordinarie jobb och byggde på glädjen och viljan att utveckla riktigt bra produkter med hög kvalité som hjälper människor och bolag dagligen. Ur den glädjen och viljan föddes företaget Kundo och det än idag är det fortfarande det vår kultur bygger på. Trots att vi växt kraftigt sedan dess har det alltid varit med fokus på kvalité, för såväl våra produkter och kunder som kollegor. Vi tror stenhårt på att det är nyckeln till att nå vårt mål att bli en helhetsleverantör av kundserviceverktyg i hela Norden. Det är en otroligt spännande resa som alla fantastiska kollegor tillsammans gör möjlig, och framförallt kul.

Rosenlundsgatan 13
118 53 Stockholm Vägbeskrivning info@kundo.se 08-124 059 00 Se sida

Oslo

Tollbugata 8
0152 Oslo Vägbeskrivning 023 96 39 91 Se sida

Jobbar du redan på Kundo?

Var med i rekryteringen och hitta din nästa kollega!

email
@kundo.se
  • Adam Svensson
  • Anders Holstad
  • Anders Ytterström
  • Anna Degrell
  • Annika Lindstedt
  • Beatrix Jernberg
  • Björn Lilja
  • Camilla Borg Borgen
  • Christian Pettersson
  • Christine Petersson-Öberg
Teamtailor

Karriärsida från Teamtailor