Kundkontakt och samarbete
Customer success-teamets jobb är att ta hand om alla våra kunder. Det innefattar allt från utbildningar för kundserviceteam, business reviews, avstämningar och uppstarter tillsammans med ledningsgrupper eller teamleads. När vi inte träffar våra kunder så sitter vi ofta tillsammans, byter erfarenheter och spånar idéer för hur vi kan bli bättre, växa smartare och ge våra kunder ännu bättre service. Vår viktigaste uppgift på Kundo är att se till att våra kunder får ut värde av våra produkter och trivs med oss som samarbetspartner. Utöver det arrangerar vi även event för våra kunder där de får chansen att lära känna varandra, byta erfarenheter och lära sig mer, både om kundservice och om våra produkter.
Att vara CSM hos oss
Med andra ord, för att trivas som Customer Success Manager måste du älska att göra många saker samtidigt, kunna hantera olika typer av människor och drivas av att se lösningar där andra ser problem. Om du dessutom vill vara med och bygga Sveriges bästa Customer Success Team, älskar god mat, Netflixserier och dansar hellre än bra passar du perfekt med oss!
Vi är Kundo
Kundo startade som ett hobbyprojekt 2010 med idéen om en bättre kundservice för alla. Vi har växt kraftigt sedan dess men alltid behållt fokus på kvalité, för såväl våra kunder som våra kollegor.
Vi utvecklar och säljer riktigt bra kundservicesystem som hjälper tiotusentals människor och bolag dagligen.
Våra fantastiska kollegor skapar tillsammans en attraktiv arbetsplats med hög trivsel och högt engagemang. Vi tar hand om varann och har roligt på resan!