Kundkontakt och samarbete
Customer success-teamets jobb är att ta hand om alla våra kunder. Detta sker till stor del ute på plats hos kunderna där vi varvar utbildningar för kundserviceteam med business reviews, avstämningar och uppstarter tillsammans med ledningsgrupper eller teamleads. Är vi inte ute och träffar våra kunder så sitter vi ofta tillsammans, byter erfarenheter och spånar idéer för hur vi kan bli bättre, växa smartare och ge våra kunder ännu bättre service. En gång i månaden lämnar vi kontoret och har workshops och strategiarbete hemma hos någon av oss i teamet och det är inte helt ovanligt att vi lagar mat och tar ett glas vin tillsammans.
Omväxling ger roliga dagar
Vår viktigaste uppgift på Kundo är att se till att våra kunder får ut värde av våra produkter och trivs med oss som samarbetspartner. Detta gör vi främst genom personliga möten men också via telefon och mail. Utöver det arrangerar vi även flera event för våra kunder där de får chansen att lära känna varandra, byta erfarenheter och lära sig mer, både om kundservice och om våra produkter. Det är högt, lågt och framför allt omväxlande där ingen dag är den andra lik, precis som vi gillar det!
Att vara CSM hos oss
Med andra ord, för att trivas som Customer Success Manager måste du älska att göra många saker samtidigt, kunna hantera olika typer av människor och drivas av att se lösningar där andra ser problem. Om du dessutom vill vara med och bygga Sveriges bästa Customer Success Team, älskar god mat, Netflixserier och dansar hellre än bra passar du perfekt med oss!